för mycket i huvet

Hej.

1. GLÖGG KVÄLL HOS MIG PÅ LÖRDAG!!!!!!!!
2. Ringa jobb imorgon och säga att jag kommer. (sjuk idag)
3. Diska / Dammsuga / städa undan. BLÄÄÄ
4. VATTNA BLOMMORNAAAAA!!!!
5. Betala en faktura från Tradera. Osålda objekt suger att man ska få betala för det.
6. Elin fyller 18 den 30 januari. Lång tid tills dess men med mitt minne måste jag nog bli påminnd flera gånger.
7. Träna kl 17.35, Cykling

8. Möta Jill och Ehlina istan .... julklapps runda. Uff.. (blev inget).

9. Handla kattsand. Woho vad skoj.INTE!
10. En resa utomlands i februari framåt min födelsedag. Sponsra gärna med pengar istället för present!!
11. Senaste ångesten - Nyårs kläder? Orka bry sig?
12. Nästa inköp är en ny tv bänk.
13. Extra vakt på jobb imorgon.
14. Packa in julklappar ev. bli klar med vissa.
15. Sola
16. STRESS STRESS STRESS

JAG orkar inte mer... detta är bara listan som jag kommer ihåg, den jag inte kommer ihåg är ännu längre, men det får jag ju ta när jag kommer på det. förmodligen allt för sent :(



OBS !
'STRESSED'
baklänges blir
'DESSERTS'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0