fast i träsket

Satt nyss inne på facebook, som vanligt... och såg en video som "någon" lagt upp.
Jag blickar då tillbaka på vissa tider (ÅR) jag varit med om tidigare.
Jag har varit med på exakt samma videor och exakt samma bilder bara ett par år tidigare.
Det är Alltid samma sak, upprepande och det slutade med att det bara blev en dålig vana.
Jag fick nog och gick vidare med mitt liv men har underbara minnen i mitt liv.
Men "denna person" är fast i skiten med andra ord.
Tycker synd om personen och känner sorg i min kropp så som
den personen även känner men inte kan erkänna det tror jag.
Det är då den där mammiga sidan av en kvinna kommer in i bilden
och man vill bara hjälpa personen i fråga, men jag tror att det är för sent.
Jag var ung när jag träffade denna människa och "den" var äldre.
Men jag växte snabbt ikapp (och om) personen i fråga.
"Den" är fast i det dåliga träsket ännu, som jag var i när jag va ca 17 år.
Jag tog mig dock i kragen och gick vidare och slutade tycka synd om mig själv.
Det händer aldrig något nytt i den världen och det e ganska tragiskt faktiskt.
Undrar om "den" har någon som verkligen kan visa sig som dess bästa vän EGENTLIGEN?
Jag snackar absolut inte skit, jag talar fakta. Och det är ingen som vet vem jag pratar om....
ELLER TAR DU ÅT DIG?
Nej vet ni vad. Lär er att stå på egna ben och häng inte på andra så att de faller ner dom med.
Tyck inte synd om dig själv alldeles för mycket. VAKNA UPP FÖR FAN!
Vill man verkligen leva som man gör? Det blir som man gör det.. Tänk på det!!

Ja, Those were the days. It was fun... but...
I can´t say that I don´t miss you in my life, cuz I do...
But you´r to bad 4 me, so just stay away....
Live you´r stupid life and I hope that you will wake up one day
and regret a lot of things, open you´r fucking eyes and see who´s there 4 u.
I was there one time, but I gave up.
We hade a lot of fun me and you and the rest of "our gang", I wish you all my luck actually....


vet inte varför det övergick till engelska där faktiskt men så blev det...

MÅ BRA!!!


image273

Denna bilden har inget med texten att göra...
bara tyckte att jag och Elin var grymt snygga på den
så va lixom bara tvuuungen att lägga in den :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0