Davidoff

image270

var bara tvungen att lägga in en bild på världens största handduk.
mitt stora "badlakan" från Davidoff Cool Water, som vi fick från jobb.
observera att detta är bara en stor handduk som både är i håret och ner över hela kroppen.
Här är man ny duschad. Så, gott folk.. så ser jag ut utan smink och skit.
sliten och shit.

image271

Här ligger Max och Jimmy och slappar i höstkylan nere på Bo01.
Var bara tvungen att sno bilden och sätta in här. Tyckte den va ganska grym. :D
Idag är man ledig och har suttit ett X antal timmar och både strulat med datorn och
sin internetbank från Danmark.
Strulat med lönen, ännu en fattig månad och har inte EN jävla krona över till julklappar.
FÅR PANIK HÄR!!
Har tvättat idag, är allmänt trött och har ont i huvet.
Ska iväg och träna BodyBalance snart. Så det ska bli skönt.

image272

Sist men inte minst har vi jag och Nisse the beaver.
Var tvungen att inviga min nya webcam.  Nu ska det städas vidare.
Lite facebook and shit sen väl.

Puss och hej leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0