Dagens ord

Dagens ord jag hade i  huvet när jag vaknade imorse var : VOBBLIGA!!

Inte för att jag innan igår visste att det va ett ord bara men enligt Miche
så kan man har VOBBLIGA bröst. (alltså lite skumpiga typ).
Det va ganska skoj.

För övrigt ser här ut som ett bomb nedslag och jag har inte den minsta lust alls att städa.
Men vem vill det? Jag satte mitt alarm på halv 12 idag, vakna 11 självmant.

Satt uppe efter jobb med Lina och tog en öl på SYLTAN. Det blev 1 öl och en kaffe karlsson
och en skål jordnötter. Sen kom Miche och så blev det 2 öl till.
Sen gick Lina hem och jag och Miche satt kvar sist av alla på stället typ.

Sen tog vi några öl till hemma hos mig och hade bara allmänt trevligt.
Sån tur e så har jag ingen huvudvärk idag, jag har lite ont i magen bara.
Men e dock ej bakfull och det e ju skönt med tanke på att man ska till jobb om en timme.

Tänkte lägga in lite bilder som är tagna nu under jule tiderna.

image298

Jag och Mille. Bara för att vi e sååååå vackra. hehehehe.... Det va sjukt skoj att träffa dig
igen Millie. Har saknat dig ditt jävla cp!!!!! :D Tycker du får komma till Sverige oftare =)

 
Katten Gibson gillar att trycka in sig i små kartonger. Går kanske sådär.

 
Pappa med årets julklapps bild. Klassiker i vår familj. Kalsonger eller trosor.

 
Jag i mitteln med mina syskon som bara växer ifrån mig. haha.

 
Och här kommer Siv med årets tros bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0