I rööööven

image229

DETTA E FAN JAG I ETT NÖTSKAL!!!


Sitter i Åkarp. Som vanligt. Spelat Wii med David. Faaan va skoj det va.
Handsvett och ont i lederna och svetten rann. haha. Riktigt najs väder ute.
Har man då varit ute? Nä. Bakis, som aldrig förr. Haha. Men det var det lätt värt.
Hade grymt kul igår. Va hemma hos min Supervisor igår (chef). Tonny.
Bjöd på dricka. Hur mkt som helst. Sara och Lina följde aldrig med (oväntat va).
Men det var jag och Zanna och Monique och en annan tjej som va brudarna där.
Oj, ja de skulle ju komma sååå många tjejer. NOT. Tur för oss dock.
Jag och Zanna beger oss vid 00:00 (ca) till Ölcafeét för att möta upp hennes pojkvän
Magnus. Sen drar vi till Buddah Louge, med resten av dom från jobb.
Tonny va riktigt på G om man säger så. Sen kom Lasse, Jimmy och Gojja dit.
Drog hem senare och hade riktigt mysigt. haha.. LOL...
Imorse vakna man helt uttorkad kl 11, fortfarande full. Uppe och lämna pengar till pappa.
Sen somna man om igen till kl 15. Upp. Handla crackers och ost :D mums.
Fick skjuts till Åkarp av Jimmys mamma. Köpte pizza. Världens godaste.
Sen satte vi igång med att spela Wii. Har inte mkt att göra nu, hade varit mysigt att vara ute
i det fina vädret medans det finns. Men alla sitter och spelar och jag har inga vänner kvar.
Om ni inte vet så ska jag INTE bo med Sara utan ska flytta ihop med Paul.
Jane och Miche fick barn igår. Leon kom ut. :D Så söt så.
Lite ångest bara att man inte e välkommen och träffa den lilla och säga grattis.
Kan man vara lite mer långsint lixom? Jaja. Vad ska jag säga?
Ljuger ju inte för mig själv fler gånger iaf, så får väl ta det att Jane e lack på mig.
Miche har också fyllt år, jätte jobbigt att hitta presenter till folk när man inte vet va
personerna behöver eller vill ha. Så det blev en lite sak som va ball och en personlig.
Min lön på 16.300 kr är även HELT slut. inte ett blankt öre kvar. Helt sjukt.
Skulder, hyra,mobil och en jävla massa annat. Jag bara sa swoch swoch så va de borta.
Nu börjar Beck på tv. kanske ska se den? Hmm. jaja. Hörs.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0