Walk idiot Walk


See that idiot walk!!

Den låten passar så bra att träna till. Speciellt när man powerwalkar som en riktig idiot.

Den passar så PERFEKT! Känner att låten riktigt fördjupar sig i en. Öh.

Skön att springa till iaf.

Sen har vi få Erik Prydz videon me de snygga tjajårna!
CALL ON MEEEEE..Call on me!


Den e ändå najs att träna till, skönt gung lixom precis som med Satisfaction med Benny B.

Det får bli mitt mål, att vara lika sexig och snygg (smal o fit) som dom tjajerna i videorna

dom e så heta...Mmmmm. Mums!


Inte för att jag kommer att uppnå detta målet men det är ett mål iaf, och det är huvudsaken.

Igår kväll fick jag inte sprungit något. och jag störde mig faktiskt på det för jag ville så gärna springa faktiskt. Hur man nu VILL det? Men jag har blivit så manad till det....

Det friar mitt sinne på nått sätt.


Va hos Sanna i Kphm och vi va på hennes jobb och åt mat och drack en massa öl.

Sanna blev full men inte jag för jag skulle upp och jobba nu idag på morgonen så jag höll mig ganska passiv trots vi drack en KANNA var med öl.

Men ikväll, då jävlar ska jag bli vrål full! :)

image93

Vi hade ganska kuligt med helium ballongerna efter stängning iaf.

Fan va vi garva, vi drog helium så det svartna för ögonen på
oss och jag blev knäsvag av att jag inte fick någon syre. haha.
Sanna blev helt snurrig hon me men kul va det! Haha.

OBSERVERA att jag såg TIFFANY PÄRSSON
på Jensens, och Sanna visste inte vem han/hon va!

Gaaah, hur kan man INTE veta vem Hipp Hipp gänget e? haha. Lol på Sanna!


Idag är det ännu en massa öl som gäller med Lasse och resten av huset i Köpenhamn senare idag.

Jag stänger butiken kl 15 så ska man direkt in till Nyhavn och sitta där i solen :)

Tror vi ska sitta där iaf, och sen kommer Sanna panna och kanske tom. Marita och hennes pojkvän.

Hoppas bara att vädret håller i sig så man kan sitta ute ett tag fram till kvällen iaf.

Ska väl förmodligen gå upp till Sanna sen och festa vidare lite och sen vill jag och Sanna

till strippklubb. Men om de andra vill det vet jag inte.
Får väl se med grabbarna, tror inte att dom ska vara så svåra.
Nu ska jag nog ta och expidera kunderna som står här och köar, eeeh... inte!

Så här ser min utsikt ut när jag sitter utanför butiken och segar... gå gatan då...
image101

image102


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0