Hey Baberiba!


image120


A NIGHT AT THE ROXBURY, Bästa filmen EVER! :) Haha


Halloj..

Nu var det ett tag sen jag skrev blogg. Det e fredag idag och ska bara ta det lugnt för jag ska jobba imorgon.
Sitter i Åkarp och har inte den blekaste aning om vad jag ska skriva....
Jag får väl berätta om dagen?
Var ledig idag, började med att jag vaknade kl .08.30 med att mamma väcker mig.
Jag och Lasse går upp, handlar 2 ostar och juice. Mamma kommer förbi med bullar till frukost.
Jimmy kommer och hämtar Lasse för de skulle besikta hans bil.
Mamma åker hem, efter att hon kidnappat min "Bajs".
Jag gör mig i ordning, drar till stan med Elin. Först gör jag ett besök hos min vårdcentral och besöker min kiropraktor som knakar rätt min rygg för 370 kr.
Han vill att jag ska komma på återbesök 3 ggr nästa vecka. JO ELLER HUR?
Jag e fan inte miljonär. Så jag ska återkomma när jag har pengar typ.
Vi går till stan, får hjälp av en söt pojke inne på Stadium som hjälpte mig att
testa mina fötter och vad för skor jag ska ha.
Gick istan lite. köpte ett halsband på H&M. Fick gratis godis, (salta katten)
och jag och Elin fick vars en ros på stan. Det var massor av folk. Najs.
Blåsigt värre va det bara... Sätter oss senare på Jensens Böfhus för att äta en lunch.
Jag va inte så hungrig men Elin typ skrek efter mat haha...
Jag nöjer mig med en grekisk sallad och får då in salladen med ett bröd och ett glas vatten.
När jag tagit 2 tuggor av mitt bröd så ser jag något på brödet. ETT DJUR!
Typ något flygande.. liknande en mygga, fastbränt på brödet. JAG DÖÖÖÖR!!!
Äter iof upp, när vi ska betala så säger jag till att jag inte kommer betala fullt pris på det där.
JAG FÅR DE GRATIS, sen PLUS får jag och Elin vars en dessert! :-)
Det lönades sig nästan att få in ett litet kryp i maten haha...
Lagom mätta smyger vi omkring inne på Storgatan och segar
sedan hem till mig efter ett besök på Caroli med.
När hon ska hem följer jag med för jag skulle med till Åkarp.
Vi drar ner till Malmborgs med alla mina kassar med pantburkar som stod hemma hos mig.
Bara för att de tar så mkt plats haha... Vi kom fan inte långt förrän hälften av burkarna
FLYGER IVÄG längs med gatan. Den ene efter den andra.. och Elin springer efter.
Har aldrig sett roligare... Vi blåste med andra ord. Helt sinnes som vi skrattade.
Jag fick fan tårar i ögonen! Haha.. Tar seden bussen hem till Åkarp och sen dess har jag suttit här och segat. läst lite mail och skrivit på msn. Har kollat på TALANG 2007 på 4:an och nu tänkte jag ut och springa en runda
för att sedan laga lite mat. Kyckling med wook grönsaker och thai kryddor, sån mix.
THAI E SÅ NAAAJS!!
Lasse och Jimmy sitter och lirar WoW. (va ovanligt lixom)
Och nu går det någon film med Mikael Perdbrandt på tv:n.
Tycker att jag har mer ont i ryggen nu än tidigare idag. kan knapt sitta ordentligt vid datorn.
FAKK ASSÅ! Imorgon ska man jobba. BORING!
Och sen e det fest hos Sanna i Kphm. Det blir väl, jag och Lasse och
 resten av huset, kanske tom. Zanna följer med...
Ska träffa Lasses päron med, får se hur det blir med det haha.. Men men., ser fram emot det lite faktiskt.
Nu ska jag ut och löpa litta!! (inte som en katt då asså haha)
Ha det skoj hej och hojj!



image119

Satt och kollade massa mail och där dök det upp ett av mamma. som skickat en bild på mig när
jag "leker" med Lenny, min kompis som liten. (inte för att jag minns honom)
Jag e bara så COOL, kommer alltid ha kontroll över killarna... hehe..
PASSA ER NOGA! Hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0