Fondue!!!!!!!!

Hejsan svejsan pilla dej i nejsan! :)

SItter här i Åkarp, som vanligt för att jag inte har en data själv...
eller internet med andra ord.
Kom nyss hit från stan. Har varit på Pers Krog me Lasse liten (stor) och ätit fondue.
Fy faaan va mätt jag e med andra ord. Sjukaste.
Regnar ute. inget fint väder ute alls. :(
Suttit hemma bara idag, varit nere om med Lasse och solat bara.
Tanning Bed

Farmor lånade mitt tågkort så hon kom och lämna det vid 4 tiden
sen stack vi dit dir efter det.
Lasse va så nyfiken var vi skulle, han va som en liten unge.
Det va ingen överraskning eller något utan bara att jag inte ville berätta
bara för att han gnällde om det, så till slut blev det ju en hemlighet ändå.
Köpte nya baggy jeans igår, under arbetstid. Busigt. hehe. Påskrea i danmark! :)
I förregår va jag istan med Jane och köpte nya rutiga skor
med rosor och en döskalle på.

image111
As grymma. Din sko faktiskt. Sen kör jag lite 80 tals mode.
Neon öronhängen och neon solglasögon. as grymt.
leggings handla jag me (trots att det inte e "jag") men det passa så bra me skorna,
och sen shorts eller kjol ovanpå. najs.

image112

skönt som fan att vara ledig från jobb.
Har hört av mig till vissa "vänner" men har inte blivit
så positivt som jag tänkt så orkar inte få någon negativ energi och
massa gnäll över mig så skiter hellre i det då.
De får väl höra av sig när det passar dom då. Orka strula.

Senaste har det väl inte hänt så mkt. Va på "släktmiddag" hos moster Gunilla.
Lasse va me. Najs. Påskmiddag me massa maaaud. det va trevligt.
Värsta bilden på Leif med peruk. lide han INTE ska ha hår eg. hahahhaha....

image113

Mamma i bakgrunden Mouhahaha... Leif, gaaadd what a smajl :)

Annars har jag målat lite fönster här. Segat. Kollat på Pablo Fransisco.
Max har fått dille på honom.
Fick besked om att jag inte fick jobbet på Teddy & co på Kastrup :(
Ska på ny intervju på Taxfree butikerna inne på Kastrup med.
Igår hade jag "fest", blev segt som fan. Däckade istället för jag fick skit ont i huvet.
Fick pli på Lasse och tvingade honom att dammsuga idag efter att han kastat
popcorn på hela golvet (Miche och Max me Grrr...)
 Vacuuming 
Ätit frukost typ, bråttats lite och förstört min DVD :-(


INKÖPSLISTA!

Nya vinglas (Lasse ska betala)
Martini
Matta
Stor blomma (typ palm eller nått)
Anslagstavla
Hemma bio paket (Högtalare)
Helst med en tillhörande DVD spelare!! (för min gått sönder nyss)
Ny stereo (ordentlig)  PAPPA BETALAR (Lovat)

Andra hand prioritering:
DATOR!!! (Håller på att sparar)
Nya gardiner
Ny tv bänk
Ny soffa (som man kan ligga 2 och spoona ;-) )

Något jag glömt? Hmmm.. det blir nog allt lite dyrt :(

Först sparande e FALLSKÄRMSHOPPNING ..    
 Skydiver 
men det har jag skrivit och tjatat ut hur många gånger som helst tror jag...

Någon som vill hyra min lägenhet??

SAAAAR VI HAAAAJ!!

image114

PS!

Igår när jag skulle göra mig i ordning inför kvällen...
Så va händer..?? Jooo jag fastnar med locktången.
Kommer absolut inte loss med håret, försöker en timme.
Sen får jag spel. drar av allt som går så har bara själva munstycket
kvar i håret. Får vänta ca 2 timmar med det i tills Lasse kommer och
hjälper mig av med skitet. aj. lide jag INTE använde min nya locktång
som jag fått av mamma!!! Nä, until next time, någon hjälper mig.
Eller någon som e hos mig som får hjälpa mig loss haha.
Roligt tyckte grabbarna dock att det va.

Jag ser ganska road ut eller hur? Grrr. va arg jag va!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0