looks?

She´s got the look. om man kollar på bilderna jag la in precis.
Nja kanske inte. inte där iaf.
Men de bilderna är ganska gamla, från när jag gick i 8:an i skolan och brännskadade mig i ansiktet. Det gjorde gaaaanska ont, men jag hade sån underbar tur att jag inte fick något ärr idag.
Det tackar jag Gud mkt för! :)
Ängla vakt, det kunde ha varit värre!! Mkt värre, jag brann för fan!

Och vad e det jag minns att Johanna sjöng för mig när jag kom tillbaka.
Bloodhoundgang - Burn mother fucker, burn.

Även om det var på skämt, så sitter det där ändå ganska djupt inne.
Hmm.. kan inte hjälpa det där.

Men jag lever, det e gamla bilder så det är inte något att oroa sig över.

Live in peace and harmoni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0